Rahsia Bulan Kelahiran - Januari


Salam pukul 10 pagi.


ekekeke, post di pagi hari, di hujung minggu yang sunyi sepi, jakun baru dapat online selepas 2 minggu menghilangkan diri, ekekee, sungguh ku tak sangka, terima kasih korang,ekekeke


ehem ehem, baca dalam gambar tu agak agak ada orang nak buat calon menantu tak ea? tengokkkk, sebelum kahwin azza dah pandai setia tau, korang je yang cari pasal kata azza curang, suka memperkotakkatikkan azza, buat cerita bukan bukan kan, katakanlah, katakanlahhhh. ehh melalut pula. haha

tapi betul la kan, apa yang azza tahu, jodoh azza, saat kematian azza, semua tentang azza dah tertulis di loh mahfuz, saat itu akan datang jua, apa yang mampu azza buat? nak marah? benda dah jadi, sabar ajelah kan :D

8 comments:

  1. bulan 3 punye macmane pulak ek..hehe..

    ReplyDelete
  2. @niesz

    hehehe, cari dekat facebook =p

    ReplyDelete
  3. waaa.. nk cri bln 12 plak.hehe

    ReplyDelete
  4. bior le org nak mengata. yg penting kita buat perkara betul.

    ReplyDelete
  5. @nub

    cari kat facebook, hahaha

    ReplyDelete