Bila Azza Firza Menjadi PUAN .

malam itu azza . . .




tak tahu kenapa azza mimpi itu sebenarnya, adakah disebabkan ada orang tengah rindukan azza ? adakah disebabkan orang itu tengah mengalami kesedihan ? adakah disebabkan orang itu akan berkahwin ? azza pasrah, azza tak tahu kenapa, di malam yang indah . .


pagi itu, ayah kepada bakal suami azza iaitu ayah mertua datang ke rumah , dia mengatakan pada azza supaya azza cepat bersiap kerana akah nikah akan dijalankan sebentar lagi, dengan gopoh azza siapkan diri, bila azza keluar dari bilik, bakal suami azza dah tunggu depan bilik, sambil senyum senyum, berjalan ke ruang tamu dan satu majlis akad nikah diadakan





apabila selesainya majlis itu, azza terpandang suami yang baru mengahwini azza tadi, wajahnya suci, bercermin mata, putih sangat , then dia pun tersenyum ke arah azza, tak lama selepas tu, azza berada dalam kereta, otw nak balik rumah diaa dan tettt tettt tettt


mimpi diberhentikan, azza bangun sebab azan subuh, asal cepat sangat habis kan ? tak sempat eden nak kenal diaa , ekeke , pelik nei, dah dua kali mimpi benda yang sama, nama pun azza tak tahu, siapa diaa agaknya ye ? yang azza tahu, dia pakai cermin mata, handsome, berkulit putih , azza kaku, apa maksud mimpi berjumpa dengan bakal suami ? suami ? erk, takut dengan panggilan tuu .



kecik kecik dah sampai mimpi benda nie, apa ke jadah kaitan dengan azza pun tak tahu kan ? insyallah, semuanya akan berjalan dengan lancar, ajal, maut, jodoh, ketentuan semuanya di tangan allah , mintak dipermudahkan segala urusan . amin






Love,

7 comments:

  1. thanks azza sbb wt header tok yana!!!
    siap pasangkan lak tu..huhu,
    password tuu,diam2 je ea..
    secret between us ! =P

    entry khas utk azza =)

    http://cutelieya.blogspot.com/2011/04/special-dedicated-to-you.html

    ReplyDelete
  2. awww,comelnya mimpi

    ReplyDelete
  3. hehehe..sweetnye mimpi die..xpe azza, study dulu, nnti da abis belajar, insyaALLAH, mesti mcm dlm mimpi tu..hehe..

    ReplyDelete
  4. Hehehe, Tira tak berapa pasti apa maksud mimpi ni. Mungkin hanya mainan tidur sahaja. Mungkin ada maksud tersirat. Siapa tahukan :)

    ReplyDelete
  5. hehe,,klakar azza ni..

    tu tnda da nk jadi puan xlama lagi tu

    smoga bhgia =)

    latest entry : Pahala Yang Berterusan~

    ReplyDelete
  6. mimpi ni mainan syaitan...
    tp kalu 2 kali mimpi yg sama...mungkin ade sesuatu kot...tp ape2 pun...fikir yg baek2 je...=)

    ReplyDelete