Comelnya Siti Aafiah

Assalamualaikum semua!


korang kenal tak siti aafiah ni siapa? hiks. mesti semua dah kenal kan anak kesayangan dato K dan dato siti nurhaliza ni :D hehehe. comel tauuu. azah memula tengok, Allah! sejuknya mata memandang. indahnya raut wajah anak solehah ni. rupa paras persis dato siti.





tahniah dato siti dan dato K. moga moga Siti Aafiyah menjadi anak yang solehah penyejuk hati dan mata buat bonda dan ayah. setelah berbelas tahun dalam alam perkahwinan, alhamdulilah, Allah makbulkan doa dato siti untuk memiliki zuriat :) bestnya ada baby!





korang doakan azah pun dapat baby jugak eh! :) oh ye, semalam sempat ke tempat kerja lama, tengok sahabat sahabat yang kahwin sama tahun dengan kita masing masing "membawa" perut yang memboyot, indahnya nampak! bestnyaa nampak kan. hiks. azah hanya mampu tumpang gembira je. tak sabar nak rasai situasi yang sama. doakan azah tau. hihi



23 comments:

  1. comelnya ... in shaa Allah semua doakan supaya dapat zuriat nnti :)

    https://aerillhassan.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Omeeyyynya Aafiyah >_< Semoga kak Azah cepat2 dapat baby cecomels hehe ~aamiiin

    ReplyDelete
  3. insya-allah nanti datang jugak rezeki azah tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin amin ya rabbal alamiin

      Delete
  4. insya-allah nanti datang jugak rezeki azah tu :D

    ReplyDelete
  5. Comel sangat kan! Semoga membesar jadi anak solehah yang menyenangkan hati ayah bonda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann. comel sangatt. aminn aminn

      Delete
  6. hai..lawa sgt blog..nnti sudi2 la lawat blog saya..baru aktif berblog..tqvm
    https://rosapegitravel.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sis rosa. in shaa Allah. nnt azah singgah ye

      Delete
  7. comel sangat! Dah la muka ikut parents, geram je tengok dia

    ReplyDelete
  8. in shaa Allah.. azah.. akak doakan untuk azah.. nnti mest comel sangat macam azah niee.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn. ahhaha. harap comel mcm azah la :D

      Delete
  9. Comelnya baby... semoga awak juga di anugerah anak yang comel-comel macam mak nya juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amiin. tq atas doanya sis izni

      Delete
  10. comel ngat aafiah! hehehe. inshaaAllah rezeki azah coming soon aminnn. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. amiiinnn. tq atas doa sis sayidah

      Delete