Wordless Wednesday #12





selamat pengantin baru semua Azah ucapkan. minggu ni musim kahwin kan. musim anniversary jugak. azah doakan moga2 segala urusan perkahwinan dipermudahkan dan didoakan mudahan majlis perkahwinan yang dibina kekal bahagia hingga ke syurga Allah. amin ya rabbal alamiin



18 comments:

  1. Musim cuti skolah..maka berkahwinan lah semua rakyat jelata..hehe..

    ReplyDelete
  2. Bila baca entry nie, teringat kat pengantin perempuan yang bersanding sorang2 tu... husband dia training Bomba, tak dapat cuti...

    ReplyDelete
  3. Ingatkan kak Azah nak bersanding lagi sekali heheh :3

    ReplyDelete
  4. cuti sekolah ni mmg ramai yg ambil peluang utk mendirikan rumahtangga...ingatkan anniversary Azah..hehe

    ReplyDelete
  5. Eh musim kahwin ya sekarang ^^

    ReplyDelete
  6. Aah betul azah.. ramai yang dah nak kahwinnn!!

    ReplyDelete
  7. Sekarang dah tak kira cuti ke tak.. Ada je kenduri kahwin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. kebanyakkan sebelah luar sabtu ahad kan kenduri

      Delete
  8. igt kn azah bersanding sekali lg ;-)

    ReplyDelete