Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Assalamualaikum semua!


salam ramadhan semua. sedar tak sedar harini dah hari pertama kita sambut hari yang mulia di bulan ramadhan ni kan. puasa ke tidak? haa. haha. puasa jangan tak puasa pula tau!



di hari mulia ni, azah nak mohon seribu kemaafan andailah dalam dunia maya ni, azah ada tersilap kata, tersalah bicara, terlajak perkataan, terbuat sakit hati atau apa-apa TER lagi. azah hanyalah manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesalahan.




apa yang azah harapkan mudahan ramadhan kita tahun ni membawa seribu keberkatan dan jauh lebih baik dari tahun-tahun yang lepas. jangan skip skip puasa melainkan uzur syarie, jangan lupa mengejar pahala dalam ibadat-ibadat sunat dan wajib ya! yang penting, selamat mengear lailatul qadr :)



alhamdulilah, tahun ni diberi rezeki untuk berkhidmat pada suami. dapat puasa bersama suami dan in shaa Allah dapat beraya dengan suami dan family jugak. azah turut doakan mudahan yang lain pun cepat-cepat kahwin ya. hehe. allahumma aamiin aamiin ya rabbal alamiinn :)



selamat berpuasa
selamat berterawih
selamat bersahur
selamat berbuka


=)






No comments