Sanah Helwah Ma Sayang



Allah selamatkan Ma
Allah selamatkan Ma
Allah selamatkan Ma Sayang
Allah selamatkan Ma



Aamiin aamiin ya rabbal alamiin. alhamdulilah. 1958-2018 selamat hari lahir yang ke 60 ma. sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ma sangat sangat. moga moga ma cepat la sihat. dah lama ma sakit :(( hurm. alhamdulilah. tahun ni dah hadiahkan menantu, dah hadiahkan kerjaya nak jadi cikgu, hadiah satu lagi in shaa Allah tahun depan deh :P





hadiah apa agaknya yang akan diberikan tahun depan eh? no no no bukan hadiah cucu tau! hahaha. kalau ada rezeki, alhamdulilah. kalau takde rezeki. kita cuba lagi. tak gitu kann. ahaks. hadiah tu berupa barang. dah lama mak idamkan, azah pulak dalam proses menyimpan duit. takpe, ada duit lebih kita hadiahkan untuk ma.



malamni kita makan kfc bucket dulu. lusa 8/5 hari ulang tahun perkahwinan ma nak makan apa pulok eh? malam "raya" kita tu. haha. tak sabarnya nak raya! mood raya turn on. yay :D




18 comments:

  1. Selamat ulangtahun kelahiran untuk ma Azah ya...moga terus sihat...bahagia sentiasa..amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah amiinn. tq atas doanya PC :)

      Delete
  2. sanah helwah mama azah :) semoga diberi kesihatan & dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki awak sekeluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin amin. tq atas doanya sis shafyqah

      Delete
  3. eh , sama tarikh lahir dengan mama akk, sebaya pulak tu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. laa yeke. sanah helwah jugak aunty! hehe

      Delete
  4. Semoga mak Azah diberi kesembuhan..sayang mak saya, teringat kat mak baca entry ni :(

    ReplyDelete
  5. Hahaha happy belated birthday to your mum :)

    ReplyDelete
  6. Sanah Helwah kepada mama kak Azah!! ^^ Semoga Allah sentiasa pelihara <3

    ReplyDelete
  7. Selamat hari jadi mama azah, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu ya

    ReplyDelete
  8. Panjangnya sayang tuuu hahaha Ma Azah mesti bangga sangat dengan Azah,

    ReplyDelete